Published From Aurangabad & Buldhana

ٹیم انڈیا میں ایک ہار کے بعد ہاہاکار، راہل دراوڑ کا پسندیدہ کھلاڑی ہوگا باہر

ورلڈ ٹیسٹ چیمپئن شپ کے فائنل میں براہ راست کوالیفائی کرنے کے لیے ہندوستانی ٹیم کو یہ میچ جیتنا ہوگا۔ ایسی صورت حال میں پلیئنگ الیون میں 2 تبدیلیاں ہو سکتی ہیں۔

نئی دہلی. ٹیم انڈیا کو آسٹریلیا کے خلاف تیسرے ٹیسٹ میں بڑی شکست کا سامنا کرنا پڑا۔ اندور میں کھیلے گئے تیسرے ٹیسٹ میں آسٹریلیا نے 9 وکٹوں سے کامیابی حاصل کی۔ حالانکہ روہت شرما کی قیادت میں ہندوستانی ٹیم 4 میچوں کی سیریز میں اب بھی 2-1 سے آگے چل رہی ہے۔ چوتھا اور آخری ٹیسٹ میچ جمعرات 9 مارچ سے احمد آباد میں کھیلا جائے گا۔ ورلڈ ٹیسٹ چیمپئن شپ کے فائنل میں براہ راست کوالیفائی کرنے کے لیے ہندوستانی ٹیم کو یہ میچ جیتنا ہوگا۔ ایسی صورت حال میں پلیئنگ الیون میں 2 تبدیلیاں ہو سکتی ہیں۔ کپتان روہت اور کوچ راہول ڈراوڑ شاید ہی اب کسی قسم کا خطرہ مول نہیں لینا چاہیں گے۔

ٹیم انڈیا پلیئنگ 11 میں 2 تبدیلیاں کر سکتی ہے۔ تیز گیند باز محمد شمی کو تیسرے ٹیسٹ سے آرام دیا گیا تھا۔ ان کی واپسی ہو سکتی ہے۔ ساتھ ہی تیز گیند باز محمد سراج کو آرام دیا جا سکتا ہے۔ سراج سیریز کے پہلے تین ٹیسٹ میں میدان میں اترے۔ اندور ٹیسٹ میں امیش یادو نے اچھی گیند بازی کی تھی۔ انہوں نے پہلی اننگز میں 3 بڑی وکٹیں حاصل کی تھیں۔ ایسے میں انہیں موقع ملنا یقینی سمجھا جا رہا ہے۔

ایشان کشن ڈیبیو کریں گے۔
ایشان کشن چوتھے ٹیسٹ سے ٹیسٹ ڈیبیو کر سکتے ہیں۔ پہلے 3 ٹیسٹ میں، کے ایس بھرت کو وکٹ کیپر بلے باز کے طور پر موقع ملا۔ وہ کوچ راہول ڈراوڑ کے پسندیدہ کھلاڑیوں میں سے ایک ہیں۔ وہ انڈر 19 کے وقت ڈریوڈ کی کوچنگ میں بھی کھیل چکے ہیں۔ بھرت نے وکٹ کے پیچھے بھکے ہی اچھا کام کیا ہو لیکن وہ بلے سے اچھا اثر چھوڑنے میں ناکام رہے۔ انہوں نے 3 ٹیسٹ کی 5 اننگز میں بالترتیب 8، 6، 23 ناٹ آؤٹ، 17 اور 3 رنز بنائے۔ اس کے ساتھ ہی ایشان نے بنگلہ دیش میں ون ڈے میں ڈبل سنچری بنائی تھی۔

جیت سے ہی بنے گی بات

ہندوستانی ٹیم کو بغیر کسی مشکل کے عالمی ٹیسٹ چیمپئن شپ کے فائنل میں جگہ بنانی ہے تو اسے چوتھا ٹیسٹ جیتنا ہوگا۔ تاہم ڈرا یا شکست کے بعد بھی ان کی امیدیں برقرار رہیں گی۔ آسٹریلیا کی ٹیم پہلے ہی فائنل کے لیے کوالیفائی کر چکی ہے۔ ہندوستان اور سری لنکا اس وقت دوسری ٹیم کی دوڑ میں ہیں۔ سری لنکا کو نیوزی لینڈ سے آخری سیریز کھیلنی ہے۔

You might also like

Subscribe To Our Newsletter

You have Successfully Subscribed!