Published From Aurangabad & Buldhana

وشاکھا پٹنم کی فارما کمپنی میں گیس لیک کی وجہ سے 2 لوگوں کی موت، 4 کی حالت نازک

وشاکھا پٹنم : آندھرا پردیش کے وشاکھا پٹنم میں واقع ایک فارما کمپنی کی فیکٹری میں زہریلی گیس کے رساو کا معاملہ سامنے آیا ہے۔ موصولہ اطلاعات کے مطابق، گیس کے رساو سے اب تک دو لوگوں کی موت ہو گئی ہے جبکہ چار لوگوں کی حالت نازک بتائی جا رہی ہے۔ انہیں نزدیکی اسپتال میں بھرتی کرایا گیا ہے۔ یہ واقعہ منگل کو صبح میں پیش آیا۔ انتظامیہ نے آس پاس کے گاووں کو خالی کرا دیا ہے۔ پروادا فارما سٹی کے دو کلو میٹر کے دائرے میں گیس رساو کا اثر دیکھا جا رہا ہے۔


حکام کے مطابق، گیس کا رساو پروادا فارما سٹی کی لاف سائنس کی فیکٹری میں ہوا۔ بتایا جا رہا ہے کہ یہاں کم سے کم 30 لوگ کام کرتے ہیں۔ زہریلی گیس سے چار لوگوں کی طبیعت بگڑ گئی ہے۔ ان میں سے ایک کی حالت نازک بنی ہوئی ہے۔ سبھی کو گجواکا نجی اسپتال میں بھرتی کرایا گیا ہے۔ وہیں، اس حادثہ میں مرنے والوں کی شناخت نریندر اور گوری شنکر کے طور پر ہوئی ہے۔

پچھلے دو مہینے میں ضلع میں گیس رساو کا یہ دوسرا واقعہ ہے۔ اس سے پہلے ایل جی پالیمر کی کیمیکل فیکٹری میں 7 مئی کو ایک بڑا گیس رساو ہوا جس میں کم سے کم بارہ لوگوں اور کئی مویشیوں کی موت ہو گئی تھی۔ اسی طرح کا گیس رساو ( رائے گڑھ، چھتیس گڑھ میں ایک پیپر مل میں) اور ایک بوائلر بلاسٹ ( نیویلی، تمل ناڈو) میں ہوا تھا۔

You might also like

Subscribe To Our Newsletter

You have Successfully Subscribed!