Published From Aurangabad & Buldhana

نئی واٹر سپلائی اسکیم کا کام وقت پر مکمل کریں

پانڈے کاجی وی پی آر انجینئرز کمپنی کو حکم‘چوبیس ماہ میں پانی فراہمی اسکیم کارپوریشن کو منتقل کرنے کمپنی کی تحریری ضمانت

اورنگ آباد: (رپورٹر) شہر کو پانی کی فراہمی کے لیے نئی واٹر سپلائی اسکیم کے کام کو مکمل کرنے میں کسی دشواری کی صورت میں سٹی انجینئر سے باقاعدگی سے رابطہ کریں، اگر ان کی طرف سے کوئی جواب نہیں ملتا ہے تو براہ راست مجھ سے رابطہ کریں اسطرح کی ہدایت ایڈمنسٹریٹر استک کمار پانڈے جی وی پی آرانجینئرزکمپنی کو منگل کودی۔اسکے جواب میں کمپنی نے پانڈے کو تحریری گیارنٹی دی کہ کمپنی کے اہلکار 24 ماہ میں واٹر سپلائی اسکیم کومکمل کر کے کارپوریشن کو منتقل کر دیں گے۔

اسمارٹ سٹی آفس میں منگل کی سہ پہر نئی واٹر سپلائی اسکیم کے حوالے سے جائزہ میٹنگ کا انعقاد کیا گیا۔ اس میٹنگ میں میونسپل کمشنر اور ایڈمنسٹریٹر استک کمار پانڈے نے میونسپل کارپوریشن سٹی انجینئر ایس ڈی پانجھڑے اور جی شیو شنکر، جی وی پی آر انجینئرز کمپنی کے نروان اگروال کے ساتھ واٹر سپلائی اسکیم کے کام کے بارے میں بھی تفصیلی بات چیت کی۔ جی وی پی آر انجینئرز کو ایچ ڈی پی ای کے لیے بلینکٹ کی اجازت دی ہے۔ شہر میں پائپ بچھائے جائیں گے۔ ایچ ڈی پی ای پائپ لائن بچھائی جائے سڑک کا کام ایم ایل اے اور ایم پیز کے فنڈز سے کیا جائے، شہر کے دیولائی ستارا کے علاقے میں 400 کلومیٹر، 207 کلومیٹر 85 کلومیٹر سڑک کا کام ایچ ڈی پی ای پائپ بچھانے کے کام سے پہلے کیا جائے گا۔

311 کروڑکی لاگت سے 221 کلومیٹر روڈ پائپ لائن بچھانے کے دوران اور ستارا دیولائی کے علاقے میں دیگر جگہوں پر کوئی مسئلہ ہو تو سٹی انجینئر سے رابطہ کر کے مسائل کو حل کیا جائے، انہوں نے یہ بھی ہدایت کی کہ اگر کوئی جواب نہ ملے تو براہ راست مجھ سے رابطہ کریں۔ انتظامیہ کا کہنا تھا کہ نئی سکیم کے ٹینڈر میں کھدائی شدہ سڑکوں کی مرمت کے لیے 30 کروڑ روپے فراہم کیے جائیں گے کیونکہ موجودہ سڑکوں پر پائپ لائن بچھانے کے لیے سڑکیں کھودنی پڑیں گی۔جائیکواڑی سے ڈی آئی اینڈ ایم ایس اسٹیل کی 76 کلومیٹر پائپ لائن وقت پر مکمل نہیں ہو سکی۔ جی وی پی آر کے مطابق جائیکواڑی سے شہر تک پائپ لائن بچھانے کا کام 11 سے 20 ماہ میں مکمل ہو جائے گا۔

واٹر سپلائی سکیم کے کام کو بروقت مکمل کرنے کے لیے کسی قسم کی غلط فہمی نہیں ہونی چاہیے، سٹی انجینئر سے رابطے میں رہیں، وقتاً فوقتاً ورک پلان پیش کریں، 304 کلو میٹر سڑک کو کلیئر کرایا جائے۔انہوں نے کہا کہ اگر کوئی جواب نہ آیا تو اسے مجھ سے براہ راست رابطہ کرنا چاہیے۔ جائیکواڑی کے جیک ویل میں سیل کے نمونے لینے کا حکم دیا گیا ہے اور کمپنی کے عہدیداروں نے کہا کہ وہ جلد از جلد اس پر کام کریں گے۔ جی وی پی آر انجینئرز کمپنی کے جی شیو شنکر اور نرنیا اگروال نے 24 ماہ کے اندر پانی کی فراہمی کی اسکیم کو مکمل کرنے اور اسے کارپوریشن کو منتقل کرنے کی تحریری یقین دہانی کرائی۔ میٹنگ میں سٹی انجینئر ایس ڈی پانجھڑے، جی وی پی آر انجینئرس کمپنی کے جی شیوشنکر، نرنیا اگروال اور دیگر نے شرکت کی۔

You might also like

Subscribe To Our Newsletter

You have Successfully Subscribed!