Published From Aurangabad & Buldhana

فیس بک، انسٹاگرام اورواٹس ایپ کی خدمات متاثر،صارفین کو مشکلات کاسامنا

سماجی رابطے کے مشہور پلیٹ فارم فیس بک ، انسٹاگرام اور واٹس ایپ کی خدمات غیر متوقع طورپر رک گئیں ہیں۔صارفین ارجنٹائن ، یوروگوئے ، چلی ، برازیل ، بنگلہ دیش اور دیگر ممالک کے صارفین ان مسائل کی اطلاع دے رہے ہیں۔ ریاستہائے متحدہ امریکہ اور برطانیہ میں صارفین کے لئے وقفے وقفے سے پریشانی درپیش ہے۔آن لائن بندش کا پتہ لگانے والی ویب سائٹ ڈاؤن ڈیٹیکٹر کے مطابق یہ معاملہ شام 6:40 بجے / 11:40pm GMT کے بعد شروع ہوا۔ڈاؤنڈیکٹر ویب سائٹ پر 40 فیصد سے زیادہ رپورٹس میں بتایا گیا ہے کہ سوشل میڈیا پلیٹ فارم کی خدمات کا کل بلیک آؤٹ ہے۔ ٹویٹر پر صارفین نے اطلاع دی ہے کہ انہیں فوٹو اور پوسٹیں لوڈ کرنے میں مشکلات پیش آ رہی ہیں۔

ابھی تک پریشانی کی کوئی خاص وجہ معلوم نہیں ہوتی ہے۔ فیس بک نے ابھی تک اس معاملہ پر اپنی رائے نہیں دی ہے۔صارفین کی متعدد اطلاعات کے باوجود فیس بک کا آفیشیل صفحہ اس بات کی نشاندہی نہیں کرتا ہے کہ کوئی مسئلہ موجود ہے۔ اندرونی ذرائع کا دعویٰ ہے کہ فیس بک فی الحال آپریبلٹی کو بحال کررہا ہے۔


نیٹ ورکنگ سائٹ نے رواں سال اپریل سے پہلے اور مارچ میں بھی اس طرح کے مسائل کا تجربہ کیا ہے۔ایپس کے مابین کراس پلیٹ فارم میسجنگ کی اجازت دینے کے لئے فیس بک اپنی مختلف خدمات بشمول واٹس ایپ ، انسٹاگرام اور میسنجر سمیت دیگر خدمات کو مربوط کرنے کے لئے کام کر رہا ہے۔تاہم ماہرین نے روشنی ڈالی ہے کہ انضمام میں اضافہ کا مطلب ہے کہ بندش زیادہ ڈرامائی ہے اور ساتھ ہی قانون سازوں کے لئے پلیٹ فارم کو توڑنا مشکل بناتا ہے ، جس کی انہوں نے پہلے تجویز پیش کی ہے۔

You might also like

Subscribe To Our Newsletter

You have Successfully Subscribed!