Published From Aurangabad & Buldhana

شکھر کی بہترین نصف سنچری، دلی نے پنجاب کو دی شکست

یو این آئی

احمد آباد: سلامی بلے باز شکھر دھون کے بہترین 69 رن اور شمران ہیتمائر کے زوردار 16 رنوں کی بدولت دلی کیپیٹل نے پنجاب کنگس کو یہاں نریندر مودی اسٹیڈیم میں آئی پی ایل مقابلے میں سات وکٹ سے شکست دیکر فہرست میں 12 پوائنٹ کے ساتھ پہلا مقام حاصل کرلیا۔

پنجاب کے کپتان لوکیش راہل کے پیٹ میں درد کی وجہ سے اسپتال میں داخل ہونے سے مینک اگروال کو کپتانی سونپی گئی اور انہوں نے اس موقع کا بھر پور فائدہ اٹھاتے ہوئے ناٹ آؤٹ 99 رنوں کی شاندار اننگز کھیلی، جس کی بدولت پنجاب کنگز نے دہلی کیپٹلز کے خلاف اتوار کو یہاں نریندر مودی اسٹیڈیم میں آئی پی ایل میچ میں 20 اوور میں چھ وکٹوں پر 166 رنز کا مشکل اسکور بنایا، لیکن دلی نے 17.4 اوور میں تین وکٹ پر 167 رن بناکر 141 گیندیں باقی رہتے میچ ختم کر دیا۔ دلی کی 8 میچوں میں یہ چھٹی جیت رہی اور وہ 12 پوائنٹ کے ساتھ فہرست میں پہلے مقام پر پہنچ گئی ہے۔ پنجاب کو دوسری طرف 8 میچوں میں پانچویں شکست کا سامنا کرنا پڑا اور وہ چھ پوائنٹ کے ساتھ فہرست میں چھٹے مقام پر ہے۔

اوپننگ میں آتے ہی، مینک نے اننگز کی آخری گیند تک پرچم تھامے رکھا اور آٹھ چوکوں اور چار چھکوں کی مدد سے 58 گیندوں پر 99 رنز بنا کر ناٹ آؤٹ پویلین لوٹ گئے۔ اوپنر پربھاسمر سنگھ نے 12، کرس گیل نے 13 اور ڈیوڈ ملان نے ایک چوکے اور ایک چھکے کی مدد سے 26 گیندوں پر 26 رنز بنائے۔ دیپک ہڈا نے ایک، شاہ رخ خان نے چار اور کرس جورڈن نے دو جبکہ ہریریت برار نے ناٹ آؤٹ چار رن بنائے۔

دہلی کی طرف سے کیگیسو ربادا نے چار اوور میں 36 رن دے کر تین وکٹیں حاصل کیں، جبکہ اویس خان اور اکشر پٹیل نے ایک ایک وکٹ حاصل کی۔ ہدف کے تعاقب کرتے ہوئے شیکھر اور پرتھوی شا نے دہلی کو 63 رنز کا ٹھوس آغاز دیا۔ پرتھوی نے بائیں ہاتھ کے اسپنر ہرپریت برار کی گیند پر بولڈ ہونے سے پہلے 22 گیندوں پر 3 چوکے اور تین چھکے لگائے۔ اسٹیون اسمتھ نے ریلی میریڈیتھ کی گیند پر ڈیوڈ مالان کو کیچ دینے سے قبل 22 گیندوں پر 24 رن بناتے ہوئے ایک چوکے کی مدد سے 24 رنز بنائے۔ دہلی کے کپتان رشبھ پنت نے 11 گیندوں پر 14 رنز میں ایک چوکا اور ایک چھکا لگایا۔ پنت کو کرس جورڈن نے مینک کے ہاتھوں کیچ کرایا۔ شمرون ہیتمائر نے محض چار گیندوں میں ایک چوکا اور دو چھکے لگاتے ہوئے میچ 18 ویں اوور میں ختم کیا۔ میریڈیتھ نے دو گیندیں وائڈ ڈالیں اور میچ ختم ہوگیا۔ ہیتمائر 16 رنز بنانے کے بعد ناٹ آؤٹ پویلین لوٹے جبکہ شیکھر نے 47 گیندوں میں 69 رن پر چھ چوکے اور دو چھکے لگائے۔

You might also like

Subscribe To Our Newsletter

You have Successfully Subscribed!