Published From Aurangabad & Buldhana

بھوانی پور ضمنی انتخاب : بی جے پی امیدوار پرینکا ٹبریوال کو انتخابی کمیشن نے بھیجا نوٹس

مغربی بنگال کے بھوانی پور انتخابی حلقہ کے ریٹرننگ افسر نے نامزدگی پرچہ داخل کرنے کے دوران کورونا پروٹوکول کی خلاف ورزی کرنے پر بی جے پی امیدوار پرینکا ٹبریوال کو نوٹس بھیجا ہے نوٹس پر جواب طلب کرنے کے ساتھ ساتھ ٹبریوال سے سوال کیا گیا ہے کہ ان کی آگے کی ریلیوں پر پابندی کیوں نہ لگائی جائے۔ پرینکا ٹبریوال کو شام 5 بجے تک جواب داخل کرنا ہے۔


قابل ذکر ہے کہ بھوانی پور میں ضمنی انتخاب کے لیے بی جے پی امیدوار پرینکا ٹبریوال نے پیر کے روز پرچہ نامزدگی داخل کیا تھا۔ پرینکا ٹبریوال نے کولکاتا کے علی پور میں اپنا نامزدگی داخل کیا۔ ٹبریوال کا مقابلہ ریاست کی وزیر اعلیٰ اور ترنمول کانگریس سربراہ ممتا بنرجی سے ہوگا۔ ممتا بنرجی نے دو دن قبل ہی بھوانی پور سیٹ کے لیے پرچہ نامزدگی داخل کر دیا ہے۔ ممتا بنرجی نے کولکاتا میں ہی پرچہ داخل کیا تھا۔

واضح رہے کہ بھوانی پور اسمبلی سیٹ پر 30 ستمبر کو ووٹنگ ہونی ہے۔ ووٹ شماری 3 اکتوبر کو عمل میں آئے گا۔ ضمنی انتخاب کے لیے انتخابی کمیشن نے نامزدگی سے قبل اور بعد کے جلوس پر پابندی عائد کر رکھی ہے۔ انتخابی تشہیر کے لیے بھی 50 فیصد لوگوں کی موجودگی کی اجازت دی گئی ہے۔

قومی آوازبیورو

You might also like

Subscribe To Our Newsletter

You have Successfully Subscribed!