Published From Aurangabad & Buldhana

اکھل مہاراشٹر اردو شکشک سنگھٹنا کے وفد کی ورشا گائیکواڑ سے ملاقات ،بند اسکول کھولنے کا مطالبہ

جالنہ (محمد اظہر فاضل)
آل مہاراشٹر اردو اساتذہ ایسوسی ایشن کے ریاستی وفد نے آج ریاستی تعلیمی وزیر ورشا گائیکواڑ سے ملاقات کر انھیں اردو کے مسائل کو حل کرنے نیز کورونا وائرس کی وجہ سے بند پڑے ہوئے تمام مدارس کو کھولنے کی اپیل کی ۔۔۔ جالنہ ضلعی صدر جاوید خان نے مندرجہ ذیل موضوعات کے مسائل پر مثبت گفتگو کی ۔جسمیں انھوں نے کہا کہ ریاست کے تمام اسکول اور کالج طلباء کے لئے کھول دئیے جائیں۔
برج کورس کی کتابیں ورک بک کی شکل میں چھاپی جائیں اور تمام طلبہ کو دی جائیں اور برج کورسز کی کچھ پی ڈی ایف دیر سے دستیاب ہونے کی وجہ سے اساتذہ کو 45 دن کے پروگرام کو نافذ کرنے اور ٹیسٹ لینے کی آزادی دی جانی چاہئے۔

شکشن سیوک اسکیم کو بند کیا جائے اور ان اساتذہ کو باقاعدگی سے دی جائیں ۔ پرائمری-18000 / ۔ سیکنڈری۔ 24000 / – روپے۔ ہائر سیکنڈری 30000 / – روپے بالترتیب 2000 / – سالانہ۔ 3000 / – اور 4000 / – اسی طرح ، "سالانہ تنخواہ میں اضافہ” کا اطلاق تعلیمی کارکنوں پر بطور "سالانہ معاوضے میں اضافہ” کیا جانا چاہئے۔
سرکاری اسکولوں میں جہاں طلبا پونے اور ریاست کے کچھ دیگر مقامات پر تعلیم حاصل کررہے ہیں انہیں بند نہیں کیا جانا چاہئے۔

ریاستی حکومت نے جالنہ میں اردو ڈی ٹی اے ڈی کالج کو بند کر کے ناانصافی کی ہے جو ڈائیٹ کے تحت باقاعدگی سے چل رہا ہے۔ یہ کالج دوبارہ کھولا جاناچاہئے۔ قابل ذکر ہے کہ کالج بند ہونے کے بعد سے آج تک جالنہ ڈسٹرکٹ برانچ آل مہاراشٹر اردو اساتذہ ایسوسی ایشن کی ریاستی ایگزیکٹو کی رہنمائی میں مستقل کوششیں کررہی ہے۔ آج کی نشست کیلاش گورانٹیال کی صدارت میں منعقد تھی جسمیں وزیر تعلیم اور دیگر تعلیمی معاملات کو اور مسائل کو حل کرنے کے لئے سماعتوں کا انعقاد کیا گیا۔ متعلقہ عہدیداروں کی موجودگی میں آج ایک مثبت سماعت ہوئی۔ جسمیں محمد حنیف ریاستی صدر، شیخ ضمیر رضا ریاستی سیکریٹری کے علاوہ دیگر عہدیداران موجود تھے۔۔۔

You might also like

Subscribe To Our Newsletter

You have Successfully Subscribed!