Published From Aurangabad & Buldhana

اورنگ آباد: پروفیسرس بھرتی کی راہ ہموار‘نائب وزیر اعلیٰ اجیت پوار کی ہدایت اساتذہ اور تدریسی عملہ کی اسامیاں دو ماہ میں پْر کریں

اورنگ آباد: سینئر کالجوں میں اسسٹنٹ پروفیسروں کی بھرتی کے سلسلے میں 12 نومبر 2021 کی حکومتی قرارداد کے مطابق، اعلیٰ سطحی کمیٹی کے ذریعہ منظور شدہ 2088 اسسٹنٹ پروفیسر کے عہدوں کو فوری طور پر بھرنے کی اجازت دینے کا فیصلہ آج 7 جون کو لیا گیا۔ مراٹھواڑہ گریجویٹ حلقہ کے ایم ایل اے ستیش چوہان نے کہا کہ نائب وزیر اعلیٰ اجیت پوار نے متعلقہ افسران کو دو ماہ کے اندر اساتذہ اور غیر تدریسی عملے کی آسامیاں پْر کرنے کی ہدایت دی ہے۔مپٹا ایسوسی ایشن کا سلور جوبلی کنونشن 26 اپریل کو اورنگ آباد میں منعقد ہوا۔

اس موقع پر نائب وزیر اعلیٰ اجیت پوار نے وعدہ کیا تھا کہ پروفیسروں اور اساتذہ کے مختلف زیر التوا مسائل پر میٹنگ کر کے ان مسائل کو حل کیا جائے گا۔ اس سلسلے میں آج وزارت میں اجیت پوار کی موجودگی میں محکمہ اعلیٰ تعلیم اور محکمہ اسکولی تعلیم کے پروفیسروں، اساتذہ اور تدریسی عملے کے مختلف زیر التوا مسائل پر ایک میٹنگ کا انعقاد کیا گیا۔ اس اجلاس میں فیصلہ کیا گیا کہ سینئر کالجز میں اسسٹنٹ پروفیسرز کی بھرتی کے حوالے سے مورخہ 12.11.2021 کی حکومتی قرارداد کے مطابق اعلیٰ سطحی کمیٹی سے منظور شدہ 2088 اسسٹنٹ پروفیسر کی آسامیوں کو فوری طور پر پر کرنے کی منظوری دی جائے گی۔ تاسیکا کی بنیاد پر کام کرنے والے پروفیسرز کے لیے 1000 فی گھنٹہ۔ آج کے اجلاس میں دینے کی اصولی منظوری دی گئی۔

اجیت پوار نے محکمہ اعلیٰ تعلیم کے متعلقہ افسران کو تاسیکا اصول پر کام کرنے والے پروفیسروں کو ماہانہ اعزازیہ ادا کرنے کی بھی ہدایت دی۔ ایم ایل اے ستیش چوان نے کہا کہ یہ بھی فیصلہ کیا گیا ہے کہ لائبریرین اور فزیکل ایجوکیشن ڈائریکٹر کی تمام آسامیاں فوری طور پر پْر کی جائیں۔کابینہ کی میٹنگ میں اجیت پوار نے غیر اعلانیہ اسکولوں کی فہرست کا اعلان کیا جو اسکولی تعلیم سے متعلق تمام جائزوں کے لیے اہل ہیں، مستقل گرانٹ ان ایڈ اور مستقل الفاظ سے خارج اور نان گرانٹ ان ایڈیڈ منظور شدہ اور غیر اعلانیہ سیکنڈری اور ہائیر سیکنڈری جونیئر کالجس۔ رکھنے کو کہا۔

ایم ایل اے ستیش چوہان کے مطابق اجیت پوار نے محکمہ اسکول ایجوکیشن کے متعلقہ افسران کو ہدایت دی ہے کہ وہ نومبر 2005 سے پہلے اسٹیج گرانٹ پر کام کرنے والے ملازمین کے لیے پرانی پنشن اسکیم کے خلاف فوری کارروائی کریں اور اساتذہ اور غیر تدریسی عملے کی خالی آسامیوں کو دو ماہ کے اندر پْر کریں۔ اعلیٰ اور تکنیکی تعلیم کے وزیر ادے سمت نے وی سی کے ذریعے محکمہ اعلیٰ تعلیم کی میٹنگ میں شرکت کی۔ اسکولی تعلیم کے محکمہ کی میٹنگ میں وزیر ورشا گائیکواڑ، ایم ایل اے ستیش چوہان، ایم ایل اے وکرم کالے، امر سنگھ پنڈت، امراوتی میں شری شیواجی تعلیم سنستھا کے صدر ہرش وردھن دیشمکھ، مپٹا ٹیچرس اسوسی ایشن کے سکریٹری پروفیسر سنیل مگرے اور دیگر نے شرکت کی۔ اس موقع پر چیف سیکرٹری، پرنسپل سیکرٹری اور دیگر متعلقہ افسران موجود تھے۔

You might also like

Subscribe To Our Newsletter

You have Successfully Subscribed!