Published From Aurangabad & Buldhana

ورلڈ بینک کی رپورٹ پر بی جے پی لیڈر سبرامنیم سوامی نے اٹھایا سوال ، کہا : گر رہی ہے ہندوستان کی معیشت

نئی دہلی : بجٹ سے عین قبل مودی حکومت کیلئے ورلڈ بینک سے اچھی خبر آئی ہے۔ سال 2018 میں ہندوستان کی شرح ترقی 7.3 فیصد رہنے کا تخمینہ لگایا گیا ہے ، مگر بی جے پی کے ہی سینئر لیڈر اور راجیہ سبھا رکن سبرامنیم سوامی نے ورلڈ بینک کی اس رپورٹ پر سوال اٹھادیا ہے۔ سوامی کا کہنا ہے کہ ورلڈ بینک نے معیشت کو لے کر جو اعداد و شمار پیش کئے ہیں ، وہ ان پر یقین نہیں کرتے ہیں ۔ سوامی کے مطابق ہندوستان کی معیشت فی الحال نیچے جارہی ہے۔

خیال رہے کہ ورلڈ بینک نے اپنی رینکنگ رپورٹ میں حکومت ہند کے این پی اے سے نمٹنے کے طور طریقوں کی تعریف کی ہے ۔ رپورٹ کے مطابق انسالوینسی اور بینک کرپسی کوڈ کے توسط سے بینکوں کے بیڈ لون کو واپس سسٹم میں لانے کیلئے حکومت اہم کام کررہی ہے۔

سبرامنیم سوامی نے مغربی بنگال کی وزیر اعلی ممتا بنرجی کے آر ایس ایس سے متعلق بیان پر ابھی اپنا ردعمل ظاہر کیا ۔ انہوں نے کہا کہ آر ایس ایس کوئی کتاب نہیں تقسیم کرتا ، جو دیگر مذاہب کے تئیں نفرت پیدا کرتا ہے ۔ سوامی نے کہا کہ میں ممتا بنرجی کو چیلنج کرتا ہوں کہ جو بھی الزامات انہوں نے لگائے ہیں ، انہیں وہ ثابت کرکے دکھائیں۔

سبرامنیم سوامی نے تمل ناڈو میں ممبران اسمبلی کی تنخواہ میں اضافہ کو لے کر کہا کہ یہ اسمبلی کے اختیارات ہیں ۔ وقتا فوقتا تنخواہ میں اضافہ ہونا چاہئے ۔ بی جے پی صدر امت شاہ کے ینگستان مشن کو سوامی نے نوجوانوں کو پارٹی سے جوڑنے کی اچھی کارروائی قرار دیا ۔ سوامی کے مطابق 2019 کے انتخابات کے پیش نظر ایسا کرنا انتہائی ضروری ہے۔

You might also like

Subscribe To Our Newsletter

You have Successfully Subscribed!