Published From Aurangabad & Buldhana

مولانا رفیق قاسمی کے انتقال پر ملال پر صدر جمعیۃ علماء ہند ارشد مدنی کا اظہار رنج وغم

نئی دہلی : صدر جمعیۃ علماء ہند مولانا سید ارشدمدنی نے مشہور عالم دین و جماعت اسلامی ہند کے سابق سکریٹری مولانا رفیق احمد قاسمیؒ کے سانحہ ارتحال پر اپنے گہرے رنج و دکھ کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ مولانا مرحوم نے دارالعلوم دیوبند سے فراغت کے بعد چند سال درس و تدریس میں گزارے اس کے بعدتحریک جماعت اسلامی ہند سے وابستہ ہو گئے، پوری زندگی جماعت اسلامی ہندکے مشن کی کامیابی وحصول کیلئے لگادی تاآنکہ خالق حقیقی سے جاملے۔

مولانا مرحوم اپنی سادگی، منکسرالمزاجی اورملنساری کی وجہ سے ہر طبقہ کے لوگوں میں مقبول تھے، اعتدال، توازن اور کشادہ نظری ان کا طرہ امیتاز تھا، مولانا مرحوم کا ایک امتیازی وصف یہ تھا کہ مختلف مذاہب کے رہنماؤں سے وہ خصوصی دعوتی روابط رکھتے تھے اور مشترکہ مسائل کے حل کی خاطر ہمیشہ جدوجہد کرتے رہتے تھے۔ مولانا مرحوم بارہا جمعیۃ علماء ہند کے اجلاسوں اور پروگراموں میں شریک ہوئے اور اعتدال کا دامن نہ چھوڑا، ایسی شخصیت کا داغ مفارقت دے جانا ہمارے لئے ایک سانحہ ہے۔

مولانا مدنی نے مولانا مرحوم کیلئے دعاء مغفرت کرتے ہوئے ان کے پسماندگان، اعزاو اقارب سے اظہار ہمدردی اور صبر جمیل کی دعا فرمائی ہے، جماعت اسلامی ہند کے امیر جناب سعادت اللہ حسینی اورارکان گرامی ورفقاء سے اظہار تعزیت کرتے ہوئے بارگاہ رب العزت میں دعاکی ہے کہ اللہ تعالیٰ جملہ متعلقین بالخصوص جماعت اسلامی ہند کے کارکنان کو صبرجمیل عطافرمائے اور جماعت کو ان کا نعم البدل عطاء فرمائے۔

صدر جمعیۃ علماء ہند نے ارباب مدارس، جماعتی رفقاء اورجملہ مسلمانوں سے اپیل کی ہے کہ وہ مولانا مرحوم کی مغفرت اور ترقی درجات کے لئے دعاء فرمائیں اور ایصال ثواب کا اہتمام کریں۔

قومی آوازبیورو

You might also like

Subscribe To Our Newsletter

You have Successfully Subscribed!