Published From Aurangabad & Buldhana

فیڈرر نے ریکارڈ 10 ویں بار جیتا ہال اوپن ٹورنامنٹ

ہال: 20 بار کے گرینڈ سلیم چمپئن سوئٹزرلینڈ کے راجر فیڈرر نے بیلجئیم کے ڈیوڈ گوفن کو اتوار کو مسلسل سیٹوں میں 7-6، 6-1 سے شکست دے کر ریکارڈ 10 ویں بار ہال اوپن ٹینس ٹورنامنٹ کا خطاب جیت لیا۔ فیڈرر نے فائنل مقابلہ ایک گھنٹے 23 منٹ میں جیتا۔ سوئس ماسٹر نے پہلے سیٹ میں جدوجہد کی لیکن اس سیٹ کا ٹائی بریک 7-2 سے جیتنے کے بعد فیڈرر نے دوسرا سیٹ باتوں ہی باتوں میں 6-1 سے نمٹا دیا۔

سال کے تیسرے گرینڈ سلیم ومبلڈن کی تیاری ٹورنامنٹ کہے جانے والے ہال اوپن میں فیڈرر کا زبردست ریکارڈ ہے اور وہ اس ٹورنامنٹ میں 10 بار سنگلز اور ایک بار ڈبلز خطاب جیت چکے ہیں۔ دنیا کے تیسرے نمبر کے کھلاڑی فیڈرر کے کیریئر میں یہ پہلی بار ہے جب انہوں نے کسی ٹورنامنٹ کو 10 بار جیت لیا ہے۔ اے ٹی پی ٹور میں فیڈرر کا یہ 102 واں ٹائٹل ہے اور اب ان کے سامنے امریکہ کے جمی كونرس کا 109 اے ٹی پی خطاب کا ریکارڈ ہے۔

فیڈرر کے کیریئر میں یہ 16 ویں بار ہے جب انہوں نے ایک سیزن میں کم از کم تین اے ٹی پی ٹور خطاب جیتے ہیں۔ اس جیت سے ہال میں فیڈرر کا ریکارڈ ابھی 68-7 پہنچ چکا ہے۔ فیڈرر کا گوفن کے خلاف 8-1 کا کریئر ریکارڈ ہو گیا ہے۔ انہوں نے تین سال پہلے یہاں گوفن کو مسلسل سیٹوں میں شکست دی تھی۔ فیڈرر کی گوفن پر آٹھ فتوحات میں گوفن صرف ایک سیٹ ہی جیت پائے ہیں۔

سوئس ماسٹر کا ہال میں یہ 13 واں فائنل تھا۔ انہوں نے ہفتہ کو فرانس کے پیئر ہیوز ہربرٹ کو صرف 62 منٹ میں سیمی فائنل میں 6-3، 6-3 سے شکست دی تھی جبکہ ڈیوڈ گوفن نے ایک دیگر سیمی فائنل میں اٹلی کے ماتيو بیریٹنی کو 7-6، 6-3 سے شکست دی تھی۔

You might also like

Subscribe To Our Newsletter

You have Successfully Subscribed!