Published From Aurangabad & Buldhana

شیکھر دھون انگھوٹے کی چوٹ کی وجہ سے ورلڈ کپ سے 3ہفتہ کیلئے باہر، فی الحال ٹیم کے پاس کوئی متبادل نہیں

لندن: سابق چمپئن آسٹریلیا کے خلاف شاندار جیت میں سنچری بنانے والے سلامی بلے باز شکھر دھون بائیں ہاتھ کے انگوٹھے میں چوٹ کے باوجود آئی سی سی عالمی کپ میں ٹیم انڈیا کا حصہ رہیں گے اور ان کی چوٹ پر نگرانی رکھی جائے گی لیکن بی سی سی آئی کی طرف سے شکھر کے لئے کسی متبادل کا اعلان نہیں کیا گیا ہے۔ شکھر کے انگوٹھے میں فریکچر کی خبر نے ہندستانی خیمے کو سکتے میں ڈال دیا تھا اور پورے دن شکھر کی فٹنیس اور ان کے عالمی کپ میں کھیلنے کی خبریں گردش کرتی رہیں۔
ان کے انگوٹھے میں فریکچر آتے ہی یہ کہا گیا تھا کہ وہ اس چوٹ کی وجہ سے کم از کم تین ہفتوں تک کرکٹ سے دور رہیں گے اور عالمی کپ سے باہر بھی ہو جائیں گے۔ لیکن اب بتایا جا رہا ہے کہ وہ نیوزی لینڈ اور پاکستان کے خلاف اگلے دو میچ نہیں کھیل پائیں گے۔
ہندستان کو اپنا اگلا میچ جمعرات کو ناٹنگھم میں نیوزی لینڈ کے ساتھ کھیلنا ہے۔ فی الحال اتنا طے ہے کہ شکھر اس میچ میں نہیں کھیل سکیں گے۔ دراصل بی سی سی آئی اور ہندستانی سلیکٹر شکھر کو ایک دم ٹیم سے باہر کرنے کا رسک نہیں لے سکتے ۔ وہ اگلے ایک دو میچ تک ان کی چوٹ کا جائزہ لیں اور اس کے بعد جاکر ہی کوئی فیصلہ لیا جائے گا۔
آئی سی سی کے ضابطے کے مطابق ایک بار کھلاڑی کو باہر کئے جانے کی صورت میں اسے دوبارہ ٹیم میں شامل نہیں کیا جاسکتا جب تک کہ کوئی دیگر کھلاڑی زخمی نہ ہوجائے ۔
شکھر کو آسٹریلیا کے خلاف اتوار کو کھیلے گئے میچ کے دوران چوٹ لگی تھی۔ شکھر کو تیز بولر پیٹ كمنز کے باؤنسر پر گیند انگوٹھے پر لگی تھی۔ شکھر درد کے باوجود کریز پر ڈٹے رہے تھے اور انہوں نے 109 گیندوں پر 16 چوکوں کی مدد سے 117 رنز کی میچ فاتح اننگز کھیلی تھی اور انہیں پلیئر آف دی میچ کا ایوارڈ ملا تھا۔
ہندستانی اوپنر انگوٹھے پر چوٹ لگنے کے بعد بیٹ پر اپنے نچلے ہاتھ کو ہٹاتے ہوئے بلے بازی کر رہے تھے۔ لیکن جیسے جیسے ان کی اننگز آگے بڑھتی رہی وہ بغیر کسی پریشانی کے اپنے شاٹ کھیلتے رہے۔ لیکن شکھر نے آسٹریلیا کی اننگز میں فیلڈنگ نہیں کی تھی اور ان کی جگہ رویندر جڈیجہ نے پورے 50 اوور فیلڈنگ کی تھی۔
شکھر کا اسکین کرایا گیا، جس میں ان کے انگوٹھے میں فریکچر نکلا۔ ہندستان کو اب اس مہینے نیوزی لینڈ، پاکستان، افغانستان، ویسٹ انڈیز اور انگلینڈ کے خلاف میچ کھیلنے ہیں۔ ہندستانی کرکٹ کنٹرول بورڈ (بی سی سی آئی) نے ابھی تک یہ اعلان نہیں کیا کہ کون کھلاڑی شکھر کی جگہ ٹیم میں شامل ہو گا۔ ہندستانی سلیکٹرز نے 15 رکنی ٹیم کے باہر اختیاری کھلاڑیوں میں امباٹي رائیڈو، رشبھ پنت، پٹیل، ایشانت شرما اور نوديپ سینی کو رکھا ہے۔.لیکن متبادل کا کوئی فیصلہ کچھ وقت بھی ہی لیا جائے گا۔

You might also like

Subscribe To Our Newsletter

You have Successfully Subscribed!