Published From Aurangabad & Buldhana

راجستھان سیاسی بحران : گورنر نے تیسری مرتبہ وزیراعلی اشوک گہلوت کی اسمبلی اجلاس کی عرضی کی مسترد

جے پور: راجستھان میں سیاسی بحران کے درمیان ، وزیر اعلی ریاست اشوک گہلوت اور گورنر کلراج مشرا نے چوتھی بار ملاقات کی۔ گورنر کلراج مشرا 31 جولائی سے اسمبلی اجلاس بلانے پر راضی نہیں ہوئے ہیں۔ گورنر نے تیسری بار وزیر اعلیٰ گہلوت کی اسمبلی اجلاس کے لئے درخواست مسترد کردی۔ کہا جا رہا ہے کہ گورنر نے 21 دن کے نوٹس کی شرط کو ضروری طور پر اسمبلی میں دے دیا ہے۔ کانگریس کی جانب سے اسمبلی اجلاس منعقد کرنے کی اجازت نہ دینے پر سخت ردعمل سامنے آیا ہے۔

چیف وہیپ مہیش جوشی نے کہا کہ گورنر اجلاس کو بلانے پر راضی کیوں نہیں ہیں؟ کورونا کوئی مسئلہ نہیں ہے۔ راجستھان میں کورونا کے لحاظ سے بازیافت کی شرح اچھی ہے۔ ہمیںفلور ٹیسٹ کی ضرورت کیوں ہے؟ ہم اکثریت میں ہیں۔ اگر گورنر کو شبہ ہے تو وہ ہمیں فلور ٹیسٹ میں بھیج سکتے ہے۔ گورنرز ایسے سوالات اٹھا رہے ہیں جو ان کے دائرہ اختیار میں نہیں آتے ہیں۔ ہمارے پاس مطلق اکثریت ہے اور ہم نے اس بارے میں گورنر کو بھی آگاہ کیا ہے۔

ریاستی وزیر اعلی اشوک گہلوت نے 31 جولائی سے اسمبلی اجلاس کے لئے منگل کو گورنر کو ایک نئی تجویز بھیجی تھی۔ گہلوت کی پہلی تجویز گورنر نے تین شرائط کے ساتھ واپس کردی۔ اس میں قانون ساز اسمبلی کا اجلاس بلانے کے لئے 21 دن پہلے ہی نوٹس جاری کرنا اور ایوان کے لئے کورونا وائرس پلان پیش کرنا شامل ہے۔

خبر ایشیاءایکسپریس

You might also like

Subscribe To Our Newsletter

You have Successfully Subscribed!