Published From Aurangabad & Buldhana

انڈیا -نیو زی لینڈ مقابلہ بارش کے باعث منسوخ،اس ورلڈ کپ کا چو تھا مقابلہ بھی بارش کی نذر

ناٹنگھم: انگلینڈ میں جاری آئی سی سی عالمی کپ میں ہندستان اور نیوزی لینڈ کے مابین ہائی وولٹیج مقابلہ بارش کی وجہ سے بغیر ٹاس ہوئے منسوخ اعلان کردیا گیا۔ میچ کے منسوخ ہونے سے دونوں ٹیموں کو ایک ایک پوائنٹ ملا۔
عالمی کپ میں پچھلے چار دنوں میں یہ تیسرا میچ منسوخ ہوا ہے اور ٹورنامنٹ میں اب تک چوتھا میچ منسوخ ہوا ہے۔ میچ منسوخ ہونے سے ہندستان اور نیوزی لینڈ کو ایک ایک پوائنٹ ملا ہے۔ نیوزی لینڈ کے اب چار میچو ں سے سات پوائنٹ ہوگئے ہیں اور دس ٹیموں کی فہرست میں پہلے نمبر پر ہے۔ آسٹریلیا چار میچو ں میں چھ پوائنٹ کے ساتھ دوسرے، ہندستان تین میچوں میں پانچ پوائنٹ کے ساتھ تیسرے اور میزبان انگلینڈ تین میچوں میں چار پوائنٹ کے ساتھ چوتھے نمبر پر ہے۔

ٹورنامنٹ میں چوتھامیچ منسوخ ہوجانے سے یہ عالمی کپ ٹورنامنٹ میں سب سے زیادہ منسوخ ہوجانے والے میچوں کا عالمی کپ بن گیا ہے۔ اس سے پہلے 1992اور 2003کے عالمی کپ میں دو دو میچ منسوخ ہوئے تھے۔ اس سے پہلے جنوبی افریقہ اور ویسٹ انڈیز، پاکستان اور سری لنکا اور بنگلہ دیش اور سری لنکا کا مقابلہ بارش کی نذر ہوچکے ہیں۔
عالمی کپ میچوں کے بارش کی وجہ سے اس طرح منسوخ ہوجانے سے کرکٹ کے شائقین کو بڑی مایوسی کا سامنا کرنا پڑرہا ہے۔ میچ منسوخ ہوجانے کے بعد امپائروں نے بھی کہاکہ یہ نہایت افسوسناک ہے لیکن موسم پر کسی کازور نہیں ہے۔ گرونڈس مین نے بہت محنت کی لیکن بار بار بارش آنے سے میچ کے امکانات مسلسل معدوم ہوتے گئے۔ دھوپ بھی نہیں نکلی تھی اور ہوا بھی نہیں چل رہی تھی۔ گراونڈس مین نے کئی مرتبہ کورس کو اندر باہر کیا لیکن آخر کار امپائروں کو میچ منسوخ کرنے کا فیصلہ کرنا پڑا۔

You might also like

Subscribe To Our Newsletter

You have Successfully Subscribed!