Published From Aurangabad & Buldhana

آج بھارت- بنگلہ دیش کے بیچ دوسرا ٹی 20مقابلہ،بھارت کو سیریز میںبنے رہنے کیلئے جیت ضروری

راجکوٹ: کپتان روہت شرما جمعرات کو بنگلہ دیش کے خلاف اپنے کیریئر کے 100 ویں ٹوئنٹی 20 بین الاقوامی میچ میں ہندوستانی ٹیم کو بنگلہ دیش کے خلاف یہاں ہر حال میں جیت کے ساتھ سیریز میں برابری دلانے کے ارادے سے اتریں گے۔

ہندوستان کو دہلی میں سیریز کے پہلے ٹوئنٹی 20 میچ میں سات وکٹوں سے شکست کا سامنا کرنا پڑا تھا جو اس کی بنگلہ دیش کے خلاف اس فارمیٹ میں پہلی شکست تھی۔ اسی کے ساتھ مہمان ٹیم نے تین میچوں کی سیریز میں ایک۔صفر سے برتری حاصل کرلی ہے اور سوراشٹر کرکٹ ایسوسی ایشن اسٹیڈیم میں ہونے والا دوسرا میچ ٹیم انڈیا کے لیے کرو یا مرو کا ہوگا۔

اگرچہ اس میچ پر طوفان ماها کا خطرہ منڈلا رہا ہے جس سے میچ کے دن بارش کا امکان ہے لیکن دونوں ٹیموں کے لیے راجکوٹ میں مقابلہ اہم ہو جائے گا جہاں گھریلو بورڈ کے ساتھ تنازعات میں گھری بنگلہ دیش ہندوستان کو اسی کی سرزمین پر پہلی بار ٹی -20 میں شکست دے کر تاریخ رقم کرنے کی ہرممکن کوشش کرے گی۔ دوسری طرف روہت اپنی کپتانی میں ہر حال میں ہندوستان کو شرمناک شکست سے بچا کر 1-1 سے برابری دلانے کی کوشش کریں گے۔

وراٹ کوہلی کی غیر موجودگی میں کپتانی سنبھال رہے روہت کے لیے یہ مقابلہ ان کے کیریئر کا 100 واں ٹی-20 میچ بھی ہوگا جس کے ساتھ وہ اس فارمیٹ میں 100 میچ کھیلنے والے دنیا کے دوسرے اور ہندوستان کے پہلے بلے باز بن جائیں گے۔

بنگلہ دیش نے اپنے نمبر ایک آل راونڈر شکیب الحسن کی غیر موجودگی کے باوجود پہلے میچ میں حیرت انگیز کارکردگی کا مظاہرہ کیا اور سات وکٹ سے جیت اپنے نام کی تھی۔ دہلی میں گزشتہ میچ میں مہمان ٹیم کی گیندبازی کافی جارحانہ رہی اور کپتان محموداللہ نے اپنے آٹھ کھلاڑیوں کو گیندبازی کے لئے اتارا، گیندباز سیف الاسلام اور امين الاسلام اس میچ میں دو دو وکٹ کے ساتھ سب سے کامیاب رہے تھے۔

مہمان ٹیم کے گیند بازوں نے ہندوستان کے مضبوط بلے بازی آرڈر کو 148 کے اسکور پر روک دیا اور بلے بازوں نے اس کا بخوبی دفاع بھی کیا۔ تجربہ کار بلے باز مشفق الرحیم نے ہدف کا تعاقب کرتے ہوئے سب سے زیادہ 60 رن بنائے جبکہ ہندوستانی فیلڈر اپنے اسکور کا دفاع کرنے میں ناکافی ثابت ہوئے جس میں گیندبازوں نے اور فیلڈروں نے سب سے زیادہ مایوس کیا۔

گزشتہ میچ میں آل راؤنڈر شیوم دوبے فلاپ ثابت رہے تھے جبکہ تیزگیندباز خلیل احمد نے چار اوور میں 37 رن دیئے۔ اسپنر يجویندر چہل نے اگرچہ متاثر کیا اور مڈل اووروں میں کافی کفایتی گیندبازی کی۔ وہیں كرنال پانڈیا نے 32 رن دیئے۔

یو این آئی

You might also like

Subscribe To Our Newsletter

You have Successfully Subscribed!